- Ostatni tydzień września nie przyniósł większych zmian w czołówce najczęściej opiniowanych i najlepiej ocenianych banków. Santander Bank Polska zakończył miesiąc z rekordową popularnością i bardzo niskim sentymentem. Na wynik wpłynęły reakcje internautów na udostępnianą od 4 września nową aplikację mobilną. Szczególny wzrost liczby komentarzy miał miejsce 11-13 września – powodem była awaria nowej aplikacji. W końcówce miesiąca w kanałach społecznościowych pojawiły się licznie komentowane wpisy, których zadaniem było zneutralizowanie mocno negatywnego sentymentu. Działania te przyniosły oczekiwany skutek, czego dowodem jest systematycznie rosnący sentyment Santander Bank Polska w kolejnych odsłonach newslettera. Trzy ostatnie pomiary to: -4.74; -3.84; -3.08.
|
|
- Drugim dużym tematem miesiąca pozostaje błędne obciążenie konta klienta mBanku kwotą 2 mln zł. Liczne reakcje internautów na to zdarzenie sprawiły, że mBank znalazł się pod względem popularności tuż za Santander Bank Polska, osiągając również niekorzystny sentyment.
|
|
- VeloBank nagrodzony podczas XXIX Forum Teleinformatyki Złotą e-Tarczą za niezawodność, skuteczność oraz efektywne wsparcie procesów przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych. Bank chwali się osiągnięciem na LINKEDINIE.
|
|
- Raport Banku Pekao S.A. o wpływie sztucznej inteligencji na gospodarkę: SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- 26 września awaria aplikacji w ING Banku Śląskim. Internauci zgłaszali problem na FACEBOOKU.
|
|
- Prezes Alior Banku Grzegorz Olszewski uhonorowany nagrodą „Polski Kompas 2023” Miesięcznik Gazeta Bankowa. Wyróżnienie przyznano za „bezkompromisowe wprowadzanie innowacyjnych technologii w sektorze bankowym oraz skuteczne udowadnianie, że polskie instytucje finansowe mogą nadawać tempo rozwoju gospodarczego w konkurencji z zagranicznymi podmiotami”.
|
|
- Santander został wyróżniony w rankingu Change the World magazynu Fortune. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
|
|
|
|