🔒 Bezpieczeństwo w świecie bankowości |
|
Santander Bank Polska i kampania NIE WIERZ W BAJKI na Instagramie: Jakie bajki czytali Wam rodzice? Nasi bliscy wiele nas nauczyli! Warto odwdzięczyć się tym samym i ostrzec ich przed zagrożeniami jakie na nich czekają. Z Santander Bank Polska to bajecznie proste. |
|
Santander Bank Polska i kampania NIE WIERZ W BAJKI na Facebooku: Bezpieczeństwo Twojego konta spędza Ci sen z powiek? Co dwie głowy, to nie jedna – zwłaszcza, jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo. Nie wierz w Bajki i nie daj się zrobić na szaro. Oszuści używają sztucznej inteligencji do preparowania filmików i nagrań głosowych, w których mogą podszyć się pod kogoś znajomego, nawet członków Twojej rodziny. Zobacz, jak się bronić |
|
Santander Bank Polska i kampania NIE WIERZ W BAJKI na TikToku: Dostajesz wiadomość, w której znajomy mówi, że ma problemy z płatnością ze swojego konta i prosi Cię o wysłanie mu kodu BLIK? Nie wierz w Bajki i nie daj się oszukać… |
|
Santander Bank Polska i kolejny post na Facebooku z cyklu NIE WIERZ W BAJKI: Kiedy oszuści próbują dobrać się do Twoich oszczędności, Nie wierz w Bajki, ostrożności nigdy za wiele. Jaki jest według Ciebie najlepszy sposób na zachowanie bezpieczeństwa w sieci? |
|
O kampanii Santandera czytamy na stronie MOJEBANKOWANIE: “Nie wierz w bajki” przedstawia w przystępny sposób, jak dobrze zaplanowana, ale niewiarygodna historia może uśpić czujność i do jakich doprowadzi konsekwencji. W tegorocznej edycji akcji bank przygotował pięć bajek: „Kot bez butów”, „Lis i kruczek”, „O dwóch takich, co okradli księżyc”, „Dziadek bez kokosów” i „Ali baba i 40 smsów”, którym głosu użyczył Piotr Adamczyk. |
|
Santander ostrzega klientów: Wiemy, że ostatnio otrzymujecie wiadomości, w których ktoś podszywa się pod nasz bank, informuje o “naruszeniu praw autorskich” i zachęca do ściągania niebezpiecznych załączników. Nie klikajcie w podejrzane linki i nie ściągajcie załączników. W ten sposób przestępcy mogą wejść w posiadanie Waszych danych do logowania, informacji o kartach płatniczych, a nawet zyskać dostęp do innych plików na komputerze... SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
Alior Bank zachęca do zachowania ostrożności: Dzwoni pracownik banku? Ale czy na pewno? Zanim podasz przez słuchawkę swoje wrażliwe dane, upewnij się, że to nie oszust: poproś bankiera o wysłanie komunikatu PUSH w aplikacji Alior Mobile – tym zweryfikujesz jego tożsamość, użyj hasła zwrotnego, które możesz zdefiniować na infolinii lub w oddziale, pamiętaj, że pracownicy banku nigdy nie proszą o kody BLIK, loginy i hasła, a także nie proponują założenia konta technicznego w celu przelania na nie Twoich środków. SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
Spada poczucie bezpieczeństwa Polaków w sieci – tak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie Banku Pocztowego w ramach programu edukacyjno-społecznego „Cyberdorzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” – czytamy na FACEBOOKU Banku Pocztowego. |
|
BNP Paribas zachęca do bezpiecznego korzystania z usług bankowych z wykorzystaniem smartfonów: Świat się zmienia, a Twój telefon stał się pierwszą zaporą przed niebezpieczeństwami, które czyhają na Ciebie w cyberprzestrzeni. Korzystanie z możliwości smartfonów, takich jak FaceID i czytniki linii papilarnych, to bardzo dobra decyzja. Dlatego pobierz naszą aplikację GOmobile, włącz w ustawieniach logowanie z pomocą biometrii i bankuj jeszcze bezpieczniej! SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
Pekao S.A. ostrzega klientów na FACEBOOKU: SMS od kuriera z dziwnym linkiem? A przecież nie planujesz przekierowywać swojej paczki… Wyjaśnij sytuację bezpośrednio u dostawcy. Nie klikaj w linki otrzymane w SMS-ach.
|
|
PKO BP ostrzega na FACEBOOKU: Uwaga na fałszywe wiadomości podszywające się pod nasz bank. Uważaj na fałszywe e-maile podszywające się pod bank o temacie: „PKO Bank Polski-Potwierdź płatność 2024.11.18”.
|
|
|
|
|
|