Kwiecień w Banking Review

  • Post author: autor Marcin Lubecki

 

 

͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌

 

🚀 Najczęściej opiniowane banki w kwietniu

  • ING Bank Śląski: 4501 opinii (SI 2.29)
  • mBank: 3555 opinii (SI 4.21)
  • Santander Bank Polska: 3068 opinii (SI 3.87)

🌞 Najlepiej oceniane banki w kwietniu

  • Millennium Bank: SI 7.17
  • Revolut: SI 6.15
  • Pekao S.A.: SI 4.26

📣 Wydarzenia

  • Bankier.pl opisuje przypadek zablokowania karty płatniczej klientce przebywającej za granicą. Pani Anna, klientka mBanku, podczas pobytu w Wietnamie utraciła możliwość korzystania z karty, która została zablokowana ze względu na podejrzane transakcje. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Przerwa techniczna w mBanku w nocy z 5 na 6 kwietnia. Nie działały bankowość internetowa, mobilna, płatności kartą online i BLIK. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Przerwa techniczna w ING Banku Śląskim 5-7 kwietnia. Niedostępne były bankomaty, wpłatomaty, aplikacja i bankowość internetowa Moje ING, ING Business, BLIK, przelewy ekspresowe, płatności internetowe, płatności kartami w internecie z 3DSecure, automatyczny pobór opłat za przejazdy. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • mBank został laureatem 10. edycji programu „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca”. Bank nagrodzono za ponadprzeciętne zaangażowanie w budowanie przyjaznego środowiska pracy, oszczędności emerytalnych oraz bezpieczeństwa finansowego pracowników. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Przyznano nagrody Złotego Bankiera 2025. Nagrodę główną (najlepsza wielokanałowa jakość obsługi) otrzymał Millennium Bank, miejsce drugie i trzecie uzyskały: Santander Bank Polska i PKO BP. W kategorii najlepsza obsługa na infolinii wygrał Millennium Bank. Najlepszą obsługę w oddziałach ma Santander Bank Polska. Najlepszą obsługę na czacie, w formularzu i mailu ma Millennium. Najlepszą obsługę w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej ma PKO BP. W kategoriach produktowych zwyciężyli: Santander Bank Polska za konto osobiste, PKO BP za konto dla dziecka, Pekao S.A. za kredyt hipoteczny, BNP Paribas za kredyt gotówkowy, PKO BP za konto premium, Revolut za produkt z misją (wyróżnienie dla BOŚ Banku za kredyt inwestycyjny z gwarancją Ekomax), Bank Pocztowy za usługi z misją. W kategorii social media zwyciężył ING Bank Śląski (drugi był Santander Bank Polska, a trzeci Nest Bank), natomiast Złotą Tarczę Cyberbezpieczeństwa otrzymał BNP Paribas.
  • Na portalach informacyjnych pojawiły się informacje, że hiszpański właściciel Santander Bank Polska rozważa sprzedaż banku innemu podmiotowi. Na stronie GAZETA.PL czytamy: Jeden z największych banków w Polsce wystawiony na sprzedaż? Ruszyła fala spekulacji. Serwis SUBIEKTYWNIE O FINANSACH pisze z kolei: Czy grupa Santander rzeczywiście chce sprzedać trzeci największy bank w Polsce? Skąd ten pomysł? Kto mógłby go przejąć? I co by to dla nas oznaczało?
  • Alior Bank zdobył certyfikat Językowy Znak Jakości od Fundacji Języka Polskiego: SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • 11/12 kwietnia prace modernizacyjne w Banku Pocztowym. Nie działała bankowość mobilna, internetowa i telefoniczna. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • BOŚ Bank wyróżniony w kategorii Bezpieczeństwo oraz Najlepsza Obsługa Hipoteczna w Placówce w konkursie Instytucja Roku portalu MOJEBANKOWANIE

To tylko fragment naszego newslettera. Pełne wydanie dostępne jest dla subskrybentów. Zachęcamy do zapisania się.