- 11 października Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Cezarego Kocika na stanowisko prezesa zarządu mBanku. Pod informacją na ten temat na LINKEDINIE pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy.
|
|
- Santander Bank Polska przypomina o możliwości składania wniosków o odroczenie spłaty rat kredytów na okres 3 miesięcy przez osoby poszkodowane w powodzi. Jednocześnie informuje, że wciąż trwa zbiórka na zakup sprzętu do usuwania skutków powodzi prowadzona przez Fundację Santander Bank Polska: SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Mija rok od wprowadzenia przez Santander Bank Polska nowej aplikacji mobilnej. Wojciech Boczoń pisze w serwisie BANKIER.PL: Bankowość internetowa odchodzi do lamusa. Santander goni mobilną czołówkę. Jak się okazuje, mobilni klienci stanowią już 82% klientów korzystających z kanałów cyfrowych.
|
|
- 11 października miały miejsce prace serwisowe w BOŚ Banku. Nie działał system internetowy i aplikacja mobilna BOŚBank24: SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- 11/12 października weekendowa przerwa w Alior Banku. Nie działała bankowość Alior Online oraz Alior Mobile: SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Spółka Cinkciarz.pl poinformowała, że przygotowuje pozwy przeciwko: BPS, BOŚ, Crédit Agricole, ING, Millennium oraz Getin Bankowi w sprawie utrudniania prowadzenia działalności kantorowej na terytorium Polski. O SPRAWIE PISZE MONEY.PL
|
|
- Molecular Creative informuje o drugiej nagrodzie na Golden Drum za projekt „Jazgot” – podcast kryminalny o cyberprzestępstwach przygotowany dla mBanku we współpracy z Voice House: SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Kolejny bank decyduje się na zmianę cennika, argumentując konieczność wprowadzenia podwyżek inflacją. W Banku Pocztowym nowa taryfa opłat i prowizji zacznie obowiązywać od stycznia 2025 roku. Wzrosną między innymi opłaty za operacje dokonywane w placówkach banku i na poczcie. SZCZEGÓŁY W PUBLIKACJI BANKIER.PL
|
|
- Na konto Fundacji PKO BP na rzecz pomocy dla osób poszkodowanych przez powódź dokonano ok. 32 tys. wpłat o łącznej wartości 5 mln złotych: SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- 14 października w godzinach nocnych miała miejsce przerwa techniczna w PKO BP. Nie działały płatności kartą i BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO, nie można było nadać PIN-u ani aktywować karty w aplikacji IKO i serwisie iPKO. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
|
|
|
|