W ciągu całego tygodnia poprzedzającego 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mBank ze wzmożoną aktywnością zamieszczał w kanałach społecznościowych posty zachęcające do wspierania zbiórki m.in. z wykorzystaniem bankowych narzędzi takich jak np. aplikacja. Zachęcano do klikania serduszka WOŚP w aplikacji mBanku – każde kliknięcie oznaczało przekazanie przez mBank 1 zł na Orkiestrę: ZOBACZ TUTAJ. Pojawiły się kolejno posty, których celem było zaangażowanie klientów w akcję klikania dla Orkiestry: Kleopatra na pewno też klikałaby serce w naszej apce: ZOBACZ TUTAJ; Cezar na pewno też klikałby w serce w naszej apce: ZOBACZ TUTAJ; Bolesław Chrobry na pewno też klikałby serce w naszej apce: ZOBACZ TUTAJ.
|
|
Kolejny Orkiestrowy wątek na profilu mBanku: 32. Finał WOŚP zbliża się wielkimi krokami. A my z tej okazji organizujemy lot rakietą mBanku prosto do stratosfery! Pomysł przez niektórych został skrytykowany z uwagi na celowość takich działań, ich niepotrzebny koszt (środki można było przeznaczyć na szczytny cel) oraz wpływ na środowisko (zwłaszcza w dobie popularnych eko-kampanii, rezygnowania z plastikowych kart płatniczych czy też pomysłów na mierzenie śladu węglowego na podstawie rejestrowanych przez banki płatności). SZCZEGÓŁY TUTAJ oraz TUTAJ.
|
|
Wniosek z lektury komentarzy zamieszczanych w wątkach WOŚP na profilu mBanku (a także Santander Bank Polska): Obserwujemy mocną polaryzację stanowisk. Część internautów darzy Orkiestrę i Jurka Owsiaka szacunkiem i uznaniem, druga część natomiast w sposób skrajnie emocjonalny hejtuje i krytykuje zarówno akcję, jak i Owsiaka. Niestety ocen negatywnych jest w tym roku znacznie więcej, na co zapewne wpłynęły aktualne tematy polityczne – Jurek Owsiak sytuowany jest po jednej ze stron sporu politycznego, podobnie jak mBank, zwłaszcza w związku z głośnym w styczniu tematem wycofania reklam z TV Republika.
|
|
Wesprzyj Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy z Fundacją Santander Bank Polska. Wątek na Facebooku spotkał się z krytycznym odzewem internautów, którzy negatywnie oceniali WOŚP i Jurka Owsiaka. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Wątek na Facebooku BNP Paribas z okazji Dnia Babci i Dziadka. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Post na Facebooku BOŚ Banku w ramach kampanii #EKOcuda: Okiennik Wielki. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Wątek na Facebooku Crédit Agricole z okazji Dnia Babci i Dziadka: Najlepsze powiedzonko Twoich dziadków to… SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
EKO-kompania ING Banku Śląskiego na Facebooku: post z okazji Dnia Bez Opakowań Foliowych. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Zagadka matematyczna ING Banku Śląskiego na Platformie X. Post promuje kalkulator liczący ratę kredytu hipotecznego. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Reakcja zespołu mBank Research na niepochlebne lub hejterskie komentarze sugerujące, że ekonomiści mBanku reprezentują i realizują „niemiecki interes”. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Konkurs PKO BP na Facebooku: do wygrania 16 podwójnych biletów na CAVALIADY Sopot. Zadanie konkursowe: napisz w komentarzu pod tym postem, jakie jest Twoje wymarzone miejsce do jazdy na koniu i dlaczego. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Wątek na Facebooku Santander Bank Polska: Twoje marzenie z dzieciństwa, które dalej chcesz spełnić? Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć odkładać kasę, np. na wymarzony zestaw klocków. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
|
|
|
|