- W ostatnim tygodniu czerwca zdecydowanie największym zainteresowaniem internautów cieszył się temat zainicjowany przez popularnego influencera Dawida Pałkę, który poskarżył się w kanałach społecznościowych, że pracownik mBanku odmówił mu założenia konta firmowego. Sam zainteresowany przyznał, że pojawił się w placówce kilka minut przed jej zamknięciem i że został poinformowany, iż otwarcie konta trwa 30 minut. Emocje internautów rozbudziła roszczeniowa postawa niedoszłego klienta, sugestie, że powinien być traktowany w sposób szczególny, ponieważ chciał wpłacić na konto dużą kwotę, na koniec zaś z uznaniem potraktowano odpowiedź banku: „Szacunek do naszych klientów jest dla nas równie ważny, co szacunek do naszych pracowników i ich wolnego czasu”. Temat pojawił się w doniesieniach prasowych na Bankier.pl, Gazeta.pl, trafił na Demotywatory, na profil Punktu Krytycznego, a nawet na profile społecznościowe firm, które wsparły postawę mBanku vs. roszczeniowy klient, wykorzystując ją wizerunkowo: Morele.net, Supremo.pl, Eizo Polska, Pracuj.pl.
|
|
- Kolejny bank reaguje na akcję protestacyjną Euronetu. W zeszłym tygodniu informowaliśmy o zwrocie prowizji przez mBank, w artykule Jacka Uryniuka na CASHLESS czytamy, że opłaty zwrócił także Santander.
|
|
- Redakcja „Gazety Bankowej” po raz kolejny przyznała nagrody dla najlepszych wdrożeń technologicznych oraz najlepszych produktów
dostępnych na rynku. Wyróżnienie w konkursie Lider 2023 w kategorii Bankowość przypadło m.in. Alior Bankowi – HD CLOUD – bank w ciągu sześciu miesięcy przeprowadził migrację Hurtowni Danych z własnego centrum przetwarzania do chmury publicznej. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Asystent Finansowy w aplikacji CA Mobile wyróżniony jako narzędzie ułatwiające użytkownikom zarządzanie swoimi finansami. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
|
|
|
|