🔒 Bezpieczeństwo w świecie bankowości |
|
mBank na LINKEDINIE: Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas niezwykle ważne, ale równie istotne jest bezpieczeństwo naszych pracowników. Przez cały rok udostępniamy im szkolenia i warsztaty w ramach Akademii Bezpieczeństwa mBanku, a za nami kolejny krok w tym obszarze – dwudniowa, wewnętrzna konferencja – Dni Bezpieczeństwa. |
|
Santander Bank Polska ostrzega na FACEBOOKU: Renifery często stają się bardziej aktywne pod koniec roku, gdy zbliżają się świąteczne promocje. Wtedy tłumnie ciągną do sklepów internetowych, by kupić najlepsze prezenty dla swoich partnerek i młodych. Czasem oznacza to jednak kłopoty. W gąszczu okazji i świątecznych przygotowań kryją się również pułapki. Częstym zagrożeniem dla dorosłych osobników jest na przykład fałszywy telefon z banku. Bardziej łatwowierne sztuki dają złapać się w potrzask, ale doświadczone renifery nie dają się zrobić w jelenia i wiedzą, że prawdziwy konsultant korzysta z weryfikacji, by potwierdzić swoją tożsamość. |
|
Santander Bank Polska i kampania „Nie wierz w bajki” na INSTAGRAMIE: Kupujesz prezenty w sieci i trafiasz na sprzedawcę, który wysyła Ci specjalny link do płatności? Uważaj, żeby nie sprezentował Ci nieprzyjemnej niespodzianki. Nie wierz w Bajki i nie klikaj w podejrzane załączniki. Oszuści często wykorzystują przedświąteczne zakupowe szaleństwo, by wyłudzić Twoje pieniądze. |
|
Santander ostrzega klientów: Uwaga! Wiemy, że możecie otrzymywać wiadomości e-mail oraz SMS, w których oszuści podszywają się pod nasz bank, informują o konieczności aktualizacji danych, czy ponownie rejestracji. W wiadomości znajduje się link, dzięki któremu zostajecie przekierowani do strony podszywającej się pod stronę naszej bankowości internetowej, po wpisaniu na niej danych do logowania, trafiają one w ręce przestępców. Nie klikajcie w podejrzane linki! SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
Bank Pocztowy przestrzega: W świątecznym okresie pamiętajmy nie tylko o prezentach i liście zakupów, ale przede wszystkim o bezpieczeństwie! Przypominamy najważniejsze zasady, których polecamy przestrzegać, aby nie zostać oszukanym w tym magicznym czasie. SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
BOŚ Bank na rzecz bezpieczeństwa: Bezpieczeństwo Klientów Banku jest dla nas kluczowe, dlatego w minionym roku wzięliśmy udział w licznych wydarzeniach, konferencjach i szkoleniach branżowych, które pozwoliły nam pogłębić naszą wiedzę na temat najnowszych zagrożeń oraz technik ochrony przed cyberatakami. Dzięki tym aktywnościom, mogliśmy na bieżąco reagować na nowe wyzwania, a także wymieniać doświadczenia z ekspertami i liderami branży. Naszym celem jest szerzenie wiedzy i świadomości o zagrożeniach także wśród Klientów, dlatego regularnie publikujemy artykuły na temat niebezpieczeństw cyfrowych oraz skutecznych środków ochrony przed nimi. SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
VeloBank i młodzieżowe słowo roku: SIGMA123 nie wystarczy. Ustaw hasło tak mocne, jak Młodzieżowe Słowo Roku. SZCZEGÓŁY TUTAJ |
|
|
|
|
|