- W nocy z soboty na niedzielę 25-26 maja miały miejsce prace techniczne w Alior Banku. Serwisowano aplikację mobilną i bankowość internetową. Bank informował o przerwie na FACEBOOKU.
|
|
- 22 maja awaria w PKO BP: zgłaszano problemy z BLIKIEM oraz logowaniem do bankowości mobilnej i internetowej. O awarii pisze BANKIER.PL Internauci skarżyli się na utrudnienia m.in. w wątku na FACEBOOKU.
|
|
- 25 maja mBank informował na FACEBOOKU o utrudnieniach na mLinii. Klienci mogli mieć problem z dodzwonieniem się na infolinię.
|
|
- Przerwa techniczna w PKO BP w nocy z 25 na 26 maja: serwisowano bankowość internetową i mobilną. Bank informował o przerwie na FACEBOOKU. W tym samym kanale informowano także o zakończeniu prac i przywróceniu dostępów. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Przerwa techniczna w mBanku w nocy z 25 na 26 maja: serwisowano bankowość internetową i mobilną, nie można było zlecić transakcji przez mLinię ani płacić kartą w internecie. Bank informował o przerwie na FACEBOOKU.
|
|
- Przerwa techniczna w nocy z 25 na 26 maja również w Nest Banku. O zakończeniu prac poinformowano na FACEBOOKU.
|
|
- Przerwa techniczna w nocy z 25 na 26 maja w VeloBanku. Klienci nie mogli korzystać z bankowości elektronicznej i mobilnej oraz BLIKA. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Utrudnienia w PKO BP związane z podwójnym księgowaniem niektórych wypłat z bankomatów. Problem zgłaszano na FACEBOOKU.
|
|
- 23 maja odbyła się gala Polish Contact Center Awards. W tegorocznej edycji, oprócz tytułu Najlepszego PraCCodawcy, Alior Bank otrzymał wyróżnienie za najlepszą strategię obsługi klienta, a także zwyciężył w kategoriach „obsługa klienta w języku ukraińskim” oraz „najlepszy zespół konsultantów”. Polish Contact Center Awards nagradza najlepszych specjalistów i firmy w obszarze zdalnej komunikacji z klientem. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- BNP Paribas potwierdza najwyższe standardy w obszarze zarządzania różnorodnością: bank po raz czwarty znalazł się na liście Diversity IN Check. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- ING Bank Śląski ponownie w gronie pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością według badania Diversity IN Check. SZCZEGÓŁY NA MOJEBANKOWANIE.PL
|
|
- Santander Bank Polska po raz kolejny został uznany za jednego z najbardziej zaawansowanych w Polsce pracodawców w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzywnością. Na liście Diversity IN Check Santander znalazł się wśród czołowych 8 organizacji, które uzyskały wynik powyżej 80% punktów. SZCZEGÓŁY NA PRNEWS.PL
|
|
- Gala nagród pracowniczych Banku Millennium: 58 wyjątkowych osób odebrało nagrody IMPAKT. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
- Santander Bank Polska z Certyfikatem Równości Płac. CRP to emanacja idei równego traktowania pracowników i współpracowników bez względu na płeć, przekonania, wyznanie, orientację itd. SZCZEGÓŁY W GAZECIE PRAWNEJ
|
|
- Nest Bank zmienia numer infolinii. Nowy numer to 22 103 18 18. Dotychczasowy numer (22 438 41 41) wkrótce będzie nieaktywny. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
|
|
|
|