Wrzesień w Banking Review

  • Post author: autor Marcin Lubecki

 

 

͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌ ͏‌

 

🚀 Najczęściej opiniowane banki we wrześniu

  • Santander Bank Polska: 7354 opinie (SI 4.61)
  • mBank: 5534 opinie (SI 3.51)
  • ING Bank Śląski: 4520 opinii (SI 0.96)

🌞 Najlepiej oceniane banki we wrześniu

  • Revolut: SI 7.83
  • Santander Bank Polska: SI 4.61
  • mBank: SI 3.51

📣 Wydarzenia

  • 7 września przerwa techniczna w PKO BP. Brak dostępu do bankowości mobilnej, transakcji BLIK, utrudnienia w płatnościach kartami kredytowymi. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Do 5 września trwały Dni Otwarte Banku PKO PB. Bank informował o tym między innymi na FACEBOOKU.
  • 5/6 września przerwa techniczna w ING Banku Śląskim. Niedostępne były Express Elixir i przelewy na telefon.
  • 5/6 września przerwa techniczna w VeloBanku. Nie działała bankowość internetowa, mobilna, BLIK oraz płatności kartą online. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • W sobotę 13 września miały miejsce problemy z płatnościami kartą oraz BLIKIEM. To efekt awarii, która wystąpiła u operatora terminali płatniczych eService. SZCZEGÓŁY NA STRONIE NEXT.GAZETA.PL O problemach z transakcjami kartowymi informował w swoich kanałach społecznościowych między innymi Alior Bank (komunikat został usunięty).
  • 12/13 września przerwa techniczna w Alior Banku. Niedostępne były bankowość internetowa i aplikacja mobilna. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Hitachi Europe i Bank Pekao podpisały umowę na dostawę bankomatów recyklingowych. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • ING Bank Śląski poprawi dostępność kart płatniczych. To efekt skargi na brak dostępności, jaka wpłynęła do banku. Na profilu BLIND & PROUD czytamy, że ING deklaruje: 1) Przygotowanie elektronicznej instrukcji aktywacji karty, którą bank umieści na swojej stronie internetowej – tak, aby każdy klient mógł z niej łatwo skorzystać. Dokument będzie dostępny w formacie, który obsługują programy czytające. 2) Dostarczenie instrukcji w PJM, dużą czcionką lub w alfabecie Braille’a, na życzenie klienta. 3) Udostępnienie numeru karty i kodu CVV w bankowości elektronicznej i w aplikacji Moje ING. 4) Zapewnienie dostępnego procesu dodawania wirtualnej karty płatniczej do portfela mobilnego.
  • mBank najlepszym bankiem w Polsce w obszarze usług transakcyjnych: The Best Treasury and Cash Management Bank in Poland for 2025 według Global Finance Magazine.
  • 13 września przerwa w dostępie do kantoru w aplikacji CA24 Mobile i serwisie internetowym Crédit Agricole. SZCZEGÓŁY TUTAJ

To tylko fragment naszego newslettera. Pełne wydanie dostępne jest dla subskrybentów. Zachęcamy do zapisania się.