17 listopada na Facebooku Alior Banku: Ceny prądu rosną, a sprzętów elektrycznych w domu nie ubywa. Przygotowaliśmy #FinansoweLifehacki, które pozwolą Ci jednocześnie zaoszczędzić pieniądze i zadbać o środowisko. W wątku pojawiały się komentarze nt. awarii. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Crédit Agricole w ramach cyklicznej akcji #WyzwanieOszczędzanie zamieszcza na Facebooku wątek „Jak zaoszczędzić podczas Black Friday?” SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Podczas gdy większość banków skupia się na Black Friday, BOŚ Bank pisze na Facebooku: Czas na mikołajkowy konkurs! Wykorzystajcie naturalne materiały, aby stworzyć dla bliskich prezenty w #EKOstylu! SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Konkurs ING x Visa x bryska „Grasz to jak w banku”. Do wygrania zaproszenie na koncert i spotkanie z bryską w Katowicach. W wątku konkursowym na FACEBOOKU pisano przede wszystkim o nowej aplikacji, która zdominowała również większość pozostałych tematów.
|
|
Black Friday na społecznościówkach ING: Ręka w górę, kto kiedyś kupił coś, czego żałował? Pisząc o efekcie Diderota, ING Bank Śląski nie wskazuje wprost, że wątek dotyczy Black Week, ale nawiązane do kupowania w nadmiarze czy też robienia zakupów, których można potem żałować, wydaje się oczywiste. SZCZEGÓŁY TUTAJ W kolejnym wątku odniesienie jest już jednoznaczne: Jak nie popłynąć w Black Friday. Mówi się, że od przybytku głowa nie boli… ale jak upolować prawdziwą okazję i nie wpaść w zakupowe szaleństwo, kiedy wkoło tyle promocji? SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Cykl podcastów ING „Te końce świata”. Z czym zmaga się Gen Z? No i czy to „zawsze wina rodziców”? SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Wątek na Facebooku mBanku: Kto świętuje z nami dzień biznesmena? SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Post na Facebooku PKO BP „Królowa jest tylko jedna”. Na zdjęciu placówka banku w Warszawie. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
Konkurs VeloBanku na Facebooku: Drobne przyjemności. Bank zachęca klientów do polecania VeloKonta, oferując 100 zł. Dodatkowo zwycięzcy konkursu otrzymają vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania w Multikinie. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
BNP Paribas z kampanią na Facebooku „Kolejny krok do samodzielności” oraz „Misja samodzielność”, w ramach której promowane są produkty bankowe dla najmłodszych klientów. SZCZEGÓŁY TUTAJ
|
|
|
|
|
|