Weekend z przerwami / banki jako pracodawcy / Dzień Matki

  • Post author: autor Marcin Lubecki

🚀 Najczęściej opiniowane banki w maju

  • mBank: 6141 opinii (SI 0.16)
  • ING Bank Śląski: 5454 opinie (SI 2.12)
  • Santander Bank Polska: 3535 opinii (SI 3.61)

🌞 Najlepiej oceniane banki w maju

  • BNP Paribas: SI 4.03
  • Santander Bank Polska: SI 3.61
  • PKO BP: SI 2.24

📣 Wydarzenia

  • W nocy z soboty na niedzielę 25-26 maja miały miejsce prace techniczne w Alior Banku. Serwisowano aplikację mobilną i bankowość internetową. Bank informował o przerwie na FACEBOOKU.
  • 22 maja awaria w PKO BP: zgłaszano problemy z BLIKIEM oraz logowaniem do bankowości mobilnej i internetowej. O awarii pisze BANKIER.PL Internauci skarżyli się na utrudnienia m.in. w wątku na FACEBOOKU.
  • 25 maja mBank informował na FACEBOOKU o utrudnieniach na mLinii. Klienci mogli mieć problem z dodzwonieniem się na infolinię.
  • Przerwa techniczna w PKO BP w nocy z 25 na 26 maja: serwisowano bankowość internetową i mobilną. Bank informował o przerwie na FACEBOOKU. W tym samym kanale informowano także o zakończeniu prac i przywróceniu dostępów. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Przerwa techniczna w mBanku w nocy z 25 na 26 maja: serwisowano bankowość internetową i mobilną, nie można było zlecić transakcji przez mLinię ani płacić kartą w internecie. Bank informował o przerwie na FACEBOOKU.
  • Przerwa techniczna w nocy z 25 na 26 maja również w Nest Banku. O zakończeniu prac poinformowano na FACEBOOKU.
  • Przerwa techniczna w nocy z 25 na 26 maja w VeloBanku. Klienci nie mogli korzystać z bankowości elektronicznej i mobilnej oraz BLIKA. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Utrudnienia w PKO BP związane z podwójnym księgowaniem niektórych wypłat z bankomatów. Problem zgłaszano na FACEBOOKU.
  • 23 maja odbyła się gala Polish Contact Center Awards. W tegorocznej edycji, oprócz tytułu Najlepszego PraCCodawcy, Alior Bank otrzymał wyróżnienie za najlepszą strategię obsługi klienta, a także zwyciężył w kategoriach „obsługa klienta w języku ukraińskim” oraz „najlepszy zespół konsultantów”. Polish Contact Center Awards nagradza najlepszych specjalistów i firmy w obszarze zdalnej komunikacji z klientem. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • BNP Paribas potwierdza najwyższe standardy w obszarze zarządzania różnorodnością: bank po raz czwarty znalazł się na liście Diversity IN Check. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • ING Bank Śląski ponownie w gronie pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością według badania Diversity IN Check. SZCZEGÓŁY NA MOJEBANKOWANIE.PL
  • Santander Bank Polska po raz kolejny został uznany za jednego z najbardziej zaawansowanych w Polsce pracodawców w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzywnością. Na liście Diversity IN Check Santander znalazł się wśród czołowych 8 organizacji, które uzyskały wynik powyżej 80% punktów. SZCZEGÓŁY NA PRNEWS.PL
  • Gala nagród pracowniczych Banku Millennium: 58 wyjątkowych osób odebrało nagrody IMPAKT. SZCZEGÓŁY TUTAJ
  • Santander Bank Polska z Certyfikatem Równości Płac. CRP to emanacja idei równego traktowania pracowników i współpracowników bez względu na płeć, przekonania, wyznanie, orientację itd. SZCZEGÓŁY W GAZECIE PRAWNEJ
  • Nest Bank zmienia numer infolinii. Nowy numer to 22 103 18 18. Dotychczasowy numer (22 438 41 41) wkrótce będzie nieaktywny. SZCZEGÓŁY TUTAJ

To tylko fragment naszego newslettera. Pełne wydanie dostępne jest dla subskrybentów. Zachęcamy do zapisania się.